Reclameren
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Wij willen u daarom graag verder helpen om een passende oplossing te bieden.
Contact opnemen
Stuur ons een e-mail met een duidelijke uitleg van de situatie waarover u een klacht heeft en stuur bij voorkeur ook foto's mee. Wij zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Na het mailen van uw klacht krijgt u van ons een ontvangst bevestiging van uw klacht. Mocht u die bevestiging niet binnen 24 uur ontvangen na het versturen van uw eigen e-mail met klacht, neemt u dan telefonisch contact met ons op om uit te sluiten dat uw e-mail niet goed is ontvangen.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht dit meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Voorwaarden
Op onze aanbiedingen en op alle met ons afgesloten overeenkomsten zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden en Aanvullende Verkoopvoorwaarden van toepassing. Onze technische bladen en website pagina's gelden als algemeen advies.
De aanwijzingen zijn conform onze huidige kennis en ervaring. Adviezen met betrekking tot de toepassing worden naar beste weten verstrekt en gelden slechts als vrijblijvende aanwijzingen. Producten worden toegepast onder omstandigheden waar wij geen controle op hebben, daarom is de applicatie van de producten altijd uw eigen verantwoordelijkheid.